onsdag 11 juli 2007

lets get it poppin shorty we can switch positions, from the couch, to the counters in my kitchen

Oh my sweet jesus, liiiiite sol idag. tom lite värme. funderade en kortkort stund på beachen, men no thanks. låg och kollade på sex & the city och somnade tills farmor o farfar kom och väkte mig. det var väl lika bra det. men i need my sleep and since i dont get it at night i want it during the day. simple as that. corny lines DOE! !

funderar om jag ska skippa sthlm next week, då höjdpunkterna på denna ljuvliga ö händer,. sthlms veckan of courseee. när hela stureplans gänget kommer på besök. men jag vill till mrs h och natalie schuterman, topshop och kanske NK? får helt enkelt se.

nu hörde jag kastruller där nere så jag hoppas crubbet är on its way.





Inga kommentarer: