onsdag 20 juni 2007

SELL ME CANDY LIKE ITS SUMMER AND ITS MELTING IN MY HANDS



eh eh eh, fullt kaos hela veckan, alla verkar tro att jag ska fösvinna för alla vill träfas nu nu nu nu, take a chillpill, daah? mohaha

åkte till beachen idag med mamma molnen tycktes älska att blockera solen men efter en timme klarnade det så man kunde bättra på brännan ännu lite till. och mina föräldrar är fettsega att hämta mina grejer, har typ inga, allt har redan använts en gång såeeh öka takten liksom.

var på fåfäng, namnet får mig att vilja ta självmord men kläderna får en att vilja leva i allra högsta grad. köpteen ballongliknande klänning som jag vill ha på mig hela tiden. sooda my first love har inget jag vill ha just nu, känns tråkigt det är deras kläder man vill gå runt i. haha och häromdagen hos Alex såg jag att hon också sparat på alla lappar som hänger på kläderna därifrån, så jag gick hem och letade reda på mina lådor med lappar och OH MY GOD,jag ville räkna ihop hur mycket pengar jag lagt ut på kläder men jag skulle nog bara få ångest så det fick vara.

och jag måste åka tillbaka sthlm snart igen, känns inte kul att inte kunna dra på stan när man vill!!! MAMMA!

Inga kommentarer: