torsdag 31 maj 2007

Lost Without U

Mitt horoskop sa att det skulle vara en supper bra månad för mig så jag hoppas och jag vet att det kommer vara det. Just nu är skolan för mycket blir så jävla arg för att jag måste ha avgörande prov med andra gruppen. Kommer förmodligen få ig i omdömme iallafall. Men det bra är att jag kan plugga upp det så enkelt hos inger till det slutgiltiga betyget i jul. Men det förstår inte min mamma, pappa dina åsikter gäller inte när det handlar om skolan. kan man inte ens skriva sitt namn med små bokstäver och blev utkasstad i 7an då finns du inte ens med på kartan.
Måste få ihop en bra fördjupningsuppsats nu på svenskan också så det är bara att sitta och skriva hela helgen.

Och så fick jag mail från top model sverige att jag ska komma på casting på söndag. visste inte ens att jag blev anmäld. Men jag kommer inte att gå har jag bestämt mig för. att åka utomlands i några månader och filma när jag är 16 är too much just nu.

Inga kommentarer: