lördag 12 maj 2007

Disco Inferno

Har inte gått och lagt mig än, tröttheten gick över för länge sedans så jag får vänta tills ikväll. Har lovat att se eurovision grejen ikväll men några, chansen att jag skulle somna där var stor även om jag inte hade sovit på 24 timmar.

gjorde min första fruktsallad igår, enklare än jag trodde. men när jag sa till mamma hur jag hade gjort blev inte hon speciellt imponerad. jag skärde mina äpplen, päron och bananer sen tog jag en burk men skärda frukter som man köper i affären. och det blev gott. men jag skärde mig på kniven när jag skärde bananen och när jag skulle öppna burken. wtf men det smakade godare än vanligt hahahahahaha

nu ska jag och spendera massor med pengar på onödiga grejer på gröna lund. Men, det är det roligaste som finns

och min bra-iga ipod är kvar i skolan, så jag får använda min not so good-ipod. tur att jag har två, right lmao

Inga kommentarer: