tisdag 15 maj 2007

Loyal To The Game


Top model, jag tycker inte alls om det programet för ingen av alla deltagare har kommit någonstans. speciellt inte från svenska versionen- men blev tillsagd att söka, vilket jag antar att man ska ta som en komplimang. fick mejl om bilder idag såg jag nyss. jag fattar inte hur det fungerar, hur var och när liksom. och måste man inte vara 18, hej jag är 16 när alla andra är 22. och det inspelas utomlands. och pinsamt skulle det också vara- men har ju bara ansökt, och lär ju itne komma längre heller.


fick sluta mycket tidigare pga av att Anna, bästa läraren hade fått sparken av något man inte ens vet är sant. och var fett trött så jag har inte orkat varken packa eller städa tills ikväll när jag åker till gotland. känns som att hela världen ska med.

Inga kommentarer: