tisdag 29 maj 2007

Double Up

jävla djurgårdsfittor förstörde mitt liv för en lång tid framöver. tror dom är så jävla bra men är egentligen ett gäng hönor. ingen gives a damn om dom heller.- jävla journalister säger rasist attack med bananer när det har gjorts så i typ 15 år oavset hudfärg. jävla IDIOTER. Haha och poliserna tror typ att det ska bli värsta kriget BOKSTAVLIGEN. haha fan slåss med batonger och grejer som att fansen är djur. haha kom igen. Och varje gång jag tänker på att daniel blev tagen av polisen kan jag inte låta bli att skratta. ha ha ha ha ha ha ha ha. 24e september nästa gång.
och mamma trodde jag dött när mitt mobilbatteri dog så jag kunde inte svara på deras sms:
1. va fan det brinner ju på läktaren! (hade sagt vart jag stog och hon höll koll och där började dom elda bengaler senare)
2. hallå lever du?!
3. vart tog du vägen?
kom hem typ halv 4 och skulle upp till skolan och hela dagen sög, tråkigt på frisör känns som att vi aldrig får göra något nytt och att lägga vågor är det sämsta.
OCH TAKE A HINT, FÖRSTÅR DU INTE?!

OCH ALEX SVARA PÅ DIN TELEFON! ! ! !

Inga kommentarer: