onsdag 23 maj 2007

Throw It On Me


Ingen skola för mig idag. Bara nej tack när jag vaknade. har inte bestämmt om jag ska säga det till mamma och pappa än men verkade som att dagen var kort bara en lektion så lika bra att skippa dramar, right? inte för att det hade varit drama men iallafall. Skulle göra klar mina arbeten och sånt. PLUS tvätta. 4 jävla timmar tog det. 2 tvättkorgar fulla. Just nu ligger allt på golvet i en hög cirka 1 x 2 meter stor. ska bli ett sant nöje att hänga upp allt nu.....

Blir så rastlös när jag tänker på helgen, alla ska bort. gbg liksom. wtf?! men får se om vi ska till Trosa (!) på söndag och käka glass hos camilla (glasschef där hon jobbar). Men alla vi är så sega så det lär inte bli av! !! men jag vill åka till trosa för sär har jag never been. w/e

Väntar nu på att CL finalen ska starta så att det kan bli lite action

Inga kommentarer: