torsdag 17 maj 2007

Have A Party

Woho, finns inget bättre ställe än hemma, right? det gör det verkligen men hemma är brabrabra. Kom till gotland typ halv ett tisdag natt, och vaknade typ 8 av alla som skulle till skolan och stuff like that och var extremt trött. men hur trött jag än är kan jag åka till stan och handla upp pappas pengar. vilket jag och mamma gjorde, äntligen SOODA, köpte upp mig på lite av varje. och träffade Alex och bestämde mig för att gå på Säve festen på kvällen.


Förfest hemma hos Maddi med MALLE, ALEX & WILMA. Sen kom en från alex och malles klass som också heter malle <<<< AIKARE. drog ner åt hamnen runt 22 och kom in ganska fort, tur det för jag hatar köer. CHARLOTTE träffade jag äntligen, MATILDA fick inte komma in av vakterna, så henne fick jag inte träffa haha. Stannade till 2 när det slutade och ringde till pappa och frågade om han sov, är du helt dum i huvudet? sa han men efter ett tag övertygades han och kom och hämtade mig 10 min senare. <3333333

Inga kommentarer: