fredag 4 maj 2007

Go

mhm, beyoncé igår. hon är underbar, allt var underbart. hon gjorde mina närmsta dagar lite ljusare. Haha vilken energi och grymma scenkläder hade hon, jag ville ha nästan allihopa!
mammsen är i stan också och vi tog en sväng i affärerna innan jag skulle bege mig till globen igår. hittade en ny parfym, dior midnight nånting men åhlens hade bara gigantiska flaskor så jag ska gå till nk och kolla senare. kom hem alldeles för sent för att orka gå till skolan idag tänkte jag, men som tur var vaknade jag utan röst, och det skyller jag på beyoncé. sist när 50 cent var här gick jag direkt från konserten till skola, så det blir iallafall bättre
och fuck greys anatomy idag alltså. jag fattade inte ett smack, helt plötsligt var det en ny klinik i los angeles där taye diggs jobbade och addison var där och meridiths pappa slog henne i fejset sen dog hennes styvmamma, hennes riktiga mamma dog också fast det var ett tag sen och izzie och george hånglade i hissen. allt var så confusing. haha

Inga kommentarer: