söndag 13 maj 2007

2 Man Show

Tänkte för en gångsskull göra engelskaläxan. handlade som sagt om musik, intervju grejen var inge speciell men sen när man skulle göra sin egen top 10 fick jag bigga issues. jag tror det var så att man skulle ta ens favorit låter under hela livet, så jag började skriva upp alla kom upp i 63 stycken när jag kom på att det inte skulle gå att få ner det till 10. så jag tog mina 10 favvo låtar just nu. jag ville ha med typ lika många men kollade mitt itunes och kollade vilka jag lyssnat på mest. så jag tog dom 10 mest lyssnade på right now. sånt här är en big deal för mig, känner mig så töntig but i cant help it
och mittt jävla sår sedan fruktsalladen blöder hela tiden, vaknade med blod typ överallt och jag drar upp det hela tiden också.
och premier league är över och det känns tungt tungt tungt tungt

Inga kommentarer: