måndag 12 maj 2008

You made me do it

Ja, det blev en jävla fart på mig. Anna ringde och sa att jag skulle packa i en bag. Ja! Helvete jag ska ju åka snart. Gänget åker onsdag morgon och jag torsdag så dom ska ta med sig min packning i bilen. Jag måste ju då ha med mig min packning imorgon. Så jag får kasta mig upp ur sängen i solna. Jag låg då nästan som hög på ecstacy av Dirty sexy money. Ja så jag fick lämna Zzz och dra hem för att packa. Ja men det måste ju finnas rena kläder att packa oxå.

HA HA HA.

Näe. Jag har inte tvättat på ett tag. Så imorgon efter praktiken ska jag dra till h&m och handla lite basics. Svarta jeans för mina nya har jag glömt hos någon jag aldrig mer vill träffa. Shit happens. Vita linnen och tee's. Well, underkläder also.

Pappa & mamma blir alltid lika glad när sånt här händer. Men han är likadan. Alltid den enklaste utvägen.

Den här dagen har varit riktigt underhållande för övrigt oxå.
När jag kom till z efter skolan la jag in min cola i frysen. Tänkte bara låta den ligga där några minuter för att bli kall men jag glömde allt och 2 timmar senare kom jag på det.
Öppnade den försiktigt till ingen nytta för när jag vridit korken någon centimeter kommer ett regnskur av cola över hela mig och köket. Den sprutade alltså ut hela innehållet och där står jag som en idiot. Så in i dushen och gå och handla en nya cola. Ha ha ha ironiskt.
Nu ska jag se lite mer DSM sen sova. För jag ska gå upp klockan 6 för att träna. Likadant på onsdag morgon. Men det är kul. Träna är kul. Nästan alltid.

Inga kommentarer: