onsdag 14 maj 2008

Why was I the last to know?

  

Jaha people. Då är största delen av team madde i Jönköping. Det känns bra. Allt är lungt. Livet leker för fan.
Bara jag som är kvar i Stockholm. Men klockan 5 i morgonbitti kommer min taxi och hämtar mig. Med tåget är jag framme runt 9. 3 timmar tillgodo innan permanentdelen börjar. 
Jag köpte lyxfrukost och en plats i 1:a klass på tåget, måste ju göra mina första tågresa lite rolig. Nej, det var inte AS dyrt. 200 kr dyrare än 2a klass.

Igår var jag uppe klockan 6 för att träna, runt 22.30 gick jag hem från salongen. Fy fan va trött jag var. Det var mycket att packa och fixa med tills dom skulle åka idag. Madde fick även håret shamponerat och lagt på curler som lite last minute relaxing. 

Sandra kom oxå förbi och skulle färga håret. Jag skulle färga hennes hår. Och ingen hade sagt det till mig. Så jag blev lite paff men vi körde på. Blev väldigt bra, färgade först utväxten sedan längderna. Sen skickade hon ett väldigt gulligt tack-sms när jag stod i kön på rik-ica. Köpte några vaniljhjärtan till Anna, Vanessa och Madde som stog där och kämpade. Gullgull!

Idag på eftermiddagen när do gett sig av hade jag och John deeptalk. Efter jag berättat allt som händer i min hjärna blev han lite chockad. Det blir nog alla. Ha ha ha. Ingen fattar vad jag tänker och varför jag tänker på vissa saker. Inte ens jag. 
Iallafall. John har haft ett häftigt liv..

Inga kommentarer: