måndag 5 maj 2008

i say anything im a horny little dog when it comes to fiddy

Aah ha ha ha

Har varit med Alexandra hela eftermiddagen/kvällen. Vi har pratat, pratat om allt skit. Och chillat och ta me fan stekat i solen. I almedalen med alla ankor. Fast vi låg långt bort från som, but still. Vi köpte med oss lite stekarfood från Vinäger och började vårat stekande. Efter ett tag gick vi vidare till strandpromenaden. Satt där och chillade med benen dinglande över havet. Sen började det bli kallt så vi gick till Vinäger igen och drack champagen-te. Och lite mackor och sånt. Fan va pengar vi lägger på mat.


Sen kom pappa och hämtade oss, Alex skulle till hennes bfriend så pappa skjusade dit henne och vi åkte home.

Bästa dagen !

Andra dagen jag är uppe till 4 på morgonen. Och jag har gått upp tidigt så ingen sömn där inte. Imorgon/senare idag ska jag till tatueraren och Sooda.

Lördagsnatt åkte jag hem i tid för att se 50 Cent live via webcam. Det började 00:00 och dom satt och stippade, snackade sex och va almäntsånna jag-blir-kär-i-killar. Så helt plötsligt var klockan 04:00 och dom är på samma tid där dom är så det blev pussogodnatt.

Inga kommentarer: