onsdag 7 maj 2008

If you see someone you wanna sleep vith every day, bitch youre a whore.

Inte något jag lever efter men det är lite catchy.

Började dagen med träning på gymet. Känns fett bra efteråt. Hela kroppen är skakig, ha ha!
Köpte frulle och käkade på salongen. gjorde allt mellan himmel och jord innan jag gick ut för att käka lunch. Tog ett varv i fältan men jag var fan inte hungrig på nått. Så jag gick tillbaka och fortsatte pyssla. Vid två kom Madde! Vi fikade lite inne på salongen innan vi gick ut för att käka lunch. Vi gick till vårat älskade Vapiano. Efter lunchrushen är det dött på resturangerna i stan. Så skönt och tyst. Vi gick tillbaka och lite senare kom Anna & Vanessa.
Runt fem började jag bli riktigt hängig, jag har nämligen feber idag. Vilket är jätte kul! Not.
Ha ha.
Kom precis hem till Zacke. Köpte med en sallad som jag käkade upp during CSI Miami. Eller det är inte slut, var bara ganska tråkigt så jag tog en liten paus.
Hoppas på att han har något gott att äta, han borde liksom ta hand om mig. Vilket han skrattar åt, men I know what Im doing så jag kommer nog vinna den diskutionen. ZZZZZZZZZZ. Ha ha ha. Ja du älskling. Ge upp.
Vill helst undvika min lägenhet ett tag. Jag hoppas att den kan bara Whop! blir ren och städad. Eller vänta, 500 kronor kontant till någon som vill? Eller 1000? I dont give a shit, bara den blir städad. Det ligger grejer precis överallt, kläder, skor, smycken, you name it and its there.
Ha ha juste, idag när jag var på väg tillbaka till salongen kom det fram två små tjejer till mig,
Tjejer: Hej! Vill du köpa våran klasstidning?'
Jag: Eeehm, vad står det i den då?
Tjejer: Allt möjligt, intervjuer, fakta o sånt
Jag: Ok.. Jag tar en.
Kom in på salongen o sandra ba köpte du oxå en tidning ha ha? Dom hade inte heller kunnat säga nej. Jävlar asså.
Men tidningen var väldigt intressant. Läste massa olika fakta om allt möjligt, aborren, marsvin, neptunus, the simpson. Allt! Och lite recenssioner på tv-spel. High School Musical-spelet ska tydligen vara väldigt bra.
Och sist men inte minst, en intervju med Hedvig Elenore skolans biblotikarie. Väldigt intressant. Mia, som hon heter, tycker kött o potatis är den godaste maten och hon har en dotter som är 32 år. Fantastisk tidning!
Karlaplan med den vackra fontänen.

Karlavägen och alén som går i mitten

Östra Reals gymnasium

Inga kommentarer: