torsdag 29 maj 2008

Just ask your mama she knows



Jag har av någon konstig anledning sett fram emot frisör lektionen imorgon hela veckan. Vet inte varför.
Jag vill hålla på med det hela tiden. Förra veckan bad jag min lärare like 40 damn times o hjälp med en inläggning. Fick jag hjälp? Ha ha ha, nää.
Men Vanessa visade mig i tisdags. Så nu vet jag vad jag ska göra. WOHO. Den är så cool, men enkel när man lär sig. Ser mer avancerad ut än vad den är. Ska bli kul att träna på den imorgon.

Anna ringde till Nenne, en frisör so jobbar stockholm/visby i onsdags och frågade om jag kunde få ha lite praktik nån dag i veckan i sommar där. Dom känner varandra sedan typ 20 år. Iallafall, han skulle tänka på det. Min pappa kände honom oxå back in the days, eller alla känner min pappa. Roligt det där.
Men när hon sa; jag tror du känner hennes pappa, Peter Blomquist..
- Jahaaa jaa, han är handlar-son.
Ha ha what?! Vem säger så? Handlar son?
Men det är min pappa. Handlar son. Min farfar har varit pensionerad i what 15 år?! Handlarson HA HA!

Men förra året när ica maxi öppnade i visby stog det "den kända köpmannen Kalle Blomquist" och en bild på honom vid öppningen. Men det här är gotland. Så whatever. ha ha, min släkt alltså.

Inga kommentarer: