söndag 18 maj 2008

I think we make a perfect couple, but you think I'm trouble

Ja fan va mycket tid det blev över. Men. Jag måste plugga. Så egentligen finns det ingen tid över. No time for fun.
No. No time.

Zacke har fått mig hooked on cola light. Jag hoppas det känns bra för dig. Jag kommer få hål i tänderna nu bara för det.

Vet inte riktigt vad som händer. Jag har börjat tappa bort fjärrkontroller. Min som jag har hemma är borta, och nu har jag tappat bort zackes. Jag tuggar på dom men inte fan äter jag upp dom. Det säger han att jag har gjort. För "den kan ju fan inte bara försvinna" ha ha ha du har mycket kvar att lära om mig. Allt jag rör kan "bara försvinna" Varför kan man ju undra.
Men det är lite jobbigt när fjärrkontroller försvinner. Man kan inte kolla text tv. Så nu har jag haft 5an på i 2 timmar. Jag hoppas nämnligen att det ska vara Cold Case ikväll. Men det ser mörkt ut på den fronten.

Inga kommentarer: