söndag 18 maj 2008

I dismiss a hoe, please leave me now

Igår runt 5 kom jag hem till en tyst lägenhet. Skönt men fan va tråkigt. Jag har haft så jävla roligt. Och så tacksam för allt Anna och Vanessa gjort för mig. Tror fan inte att det finns någon i min klass som har en lika fantastisk praktik. Men dom är liksom inte bara en praktikplats, det är fan min andra familj.
Härligt med människor som inte är själviska. Och kan unna andra bra saker.

I fredags kväll åt vi först fin middag på ett ställe som hette twin city. Vi träffade sen tjejen som jobbade i frukosten på vårat hotell där så vi satte oss med dom och köpte in drinkar. Jag körde cosmopolitans hela kvällen.
Tjejen från hotellet och hennes kompisar gick sedan vidare till krogen och vi stannade kvar på resturangen.
Efter ett tag kom det fram två göteborgare och satte sig vid oss. Som vanligt börjar dom; aaaah stockholmare ee så dryga. alltid tror dom att dom är bättre än alla andra.
Kanske beror det på att vi ville att ni skulle gå? Och dom var för fan 35 år. Kunde ha varit våra pappor. Runt 2 vinglade vi hem till hotellet igen. Lagom utmattade efter några låånga dagar.

Inga kommentarer: