söndag 29 april 2007

in the position of power

oh wey, kom till gotland på fredagkväll, hade ingen lust att göra något, eller har inte det fortfarande. men ändå har jag knappt träffat mamma o pappa som jobbat lördag & söndag. eller pappa har inte jobbat, när gjorde han det sist liksom?
eftersom hela la familen hade saker att göra igår, fick jag gå till farmor o farfar som kom hemifrån spanien sent på fredagen. farfar var helt chockad att trädgården var super fin och var stolt över att jag gjort allt själv jag ba wtf farfar? jag körde omkring på gräsklipparen helt frivilligt! men det sa jag förstås inte-
och farmor. vi satt och diskuterade kläder och jag sa att jag varit inne och kollat på en burberry trenchcoat som jag hade tänkt köpa men pappa min hade nog fått en hjärtattack när han sett priset... så jag fick nog vänta tills jag var 18... då säger hon du kan få min. jag hade inte ens tänkt på att hon hade en och sa att du vill väll ha den själv.... hon ba;
- äsch neh, jag har en till.
- ??
tackar sa jag och blev världens lyckligaste. sen slängde hon på en halsduk också, och jag som trodde jag hade kollat igenom hennes saker med tydligen inte.
och idag var jag hela dagen hos min faster, hon bor typ 10 meter från havet, bokstavligen! så jag satt och stirrade ut och kände mig lite som en psykopat, men det gick över.

och imorgon ska vi till stan, köpa en ny mobil och kolla kläder till skolavslutningen på sooda, har inte varit där på evigheter. men jag vill kolla på marc jacobs som finns på nk nu. får göra det när Alex kommer i veckan, om hon lyckas komma med något flyg...!

Inga kommentarer: