tisdag 3 april 2007

Aint nothing but a G thing

vaknar av att pappa ringer och undrar varför jag inte är i skolan, well 2day är vi lediga. men det känns inte som det direkt. prov onsdag & torsdag plus en inlämning till torsdag. Men jag åker hem torsdag så jag hinner inte gå på datorkunskapen, gör mig inte personligen så mycket. skulle egentligen hinna om jag inte skulle ha med mig daotrn den åker jag inte utan, så jag måste hem o hämta den först. vi ska ändå bara öva på provet så w/e-

Ska gå en sväng ner på stan och köpa shock value som kommer idag, om inte leveransen är försenad som dom alltid säger.

och jag var o kollade parfymer och sprejade på sånadär pappersremmsor så fick jag med mig en hem som luktae jätte gott men nu vet jag inte vilken det är så jag måste gå igenom hela sortimentet again.


Inga kommentarer: