söndag 15 april 2007

straight outta cashville

ungar, dom är överallt, satt vid ett jävla bord på båten för det finns inga elurtag till datorn i vilstolarna och brevid mig satt en barnfamilj med 4 småkryp som envisades med att kolla på datorskärmen precis som att dom aldrig hade sett en dator, jag såg på jackass 2 och den är inte direkt barnvänlig så jag fick vrida datorn så att den var framme i mitt fejs, föäldrarna kunde ju inte säga till sina ungjävlar att hålla sig på sin plats"! visst om ungarna hade varit söta men dom här såg ut som troll och det gjord mig ännu mer irriterad och jag undrar hur fan man kan få så fula och ointelligenta ungar.....! föräldrarna var två jävla a-holes också-
och jag som tyckte det var varmt på gotland men här är det en bastu, synd att man är för jävla trött för att gå ut.

Inga kommentarer: