torsdag 26 april 2007

chop me up

dom 6 kortaste timmarna i mitt liv var igår, elin och jag skulle skriva vårat no arbete, vi började inte ens. men vi hann göra typ allt annat. haha och när jag skulle åka hem med bussen kunde jag inte köpa någon biljett för dom har ingen automat vid dom så jag fick mixtra med en gammal smsbiljett och ändra datum och tid så fick elin skicka den till mig och då ser man vem man fick den av under. och han som körde tog min telefon när jag skulle visa biljetten och kollade länge och noga. dom brukar knappt bry sig att ens titta men nu så. men han märkte inget haha-
när jag kom hem ifrån skolan idag gick jag och tog en promenad i solen. undrar om jag ska gå o köpa en pizza också...?
daniel mendes i lovelovelovelove you. underbart = aik-hammarby matchen. bästa stället som finns att vara på är enkelt råsunda.


Inga kommentarer: