fredag 13 april 2007

Gang Green

visade sig att det inte var någon mördare, eller han kan ju vara det men han mördade iallafall inte oss... och när vi trodde att han kom gav pappa mig pengarna och nästan sprang in på sitt rum, haha var du rädd eller? men det var pappas kompis. sen kom han men han hade inte med sig plånboken till dörren och sen letade han efter den ett tag, jag tog den, sa tacktack och stängde dörren- nästan. förstår fortfarande inte hur han fick tag på mitt nummer, och jag vågade inte fråga.

och fredag den 13e, trodde verkligen det skulle hända något hemskt, visst tappade plånboken + att jag vaknade med världens värk i ryggen o nacken men dagen är inte slut än. så bestämmde mig för att stanna hemma så att det kan fortsätta vara lungt. så jag ska börja kolla igenom alla VIVA LA BAM och Bam's Unholyunion-avsnitt- bättre finns det inte

m-m-mmmm

Inga kommentarer: