lördag 14 april 2007

and bonds that go way beyond music

förälskade mig i att köra gräsklippare så jag åkte ner till farmor o farfars place och körde omkring i hela 2 timmar, haha deras trädgård är gigantisk! sedan bar det hemmåt, men när mamma inte är hemma är det ingen som lagar mat så jag fick svälta mig igenom arsenal-bolton men klockan 6 kom mamma hem och gjorde pasta carbonara och arsenal hade precis vunnit matchen så allt slutade lyckligt.
tänkte jag skulle hinna med så mycket under veckan på gotland men har inte gjort ett skit, gick på stan igår med mamma men va på sämsta shoppinghumöret så köpte ingenting.

imorgon ska jag åka hem igen, har proppat datorn full med jackass, viva la bam och seinfeld så båtresan kan till och med bli rolig.

nu ska jag gå och smälta min choklad och kolla på bam's unholy union


Inga kommentarer: