måndag 2 april 2007

Hustlers Ambition

jag hatar, verkligen hatar hockey och det känns som att det är det ända som är på tv nu för tiden. Och när man slutar tidigt hinner man kolla igenom hela internet innan det är kväll & då finns det inget mer att göra! Så jag satt och pluggade svenska grammatik i en timmma men jag orkaaaaaar inte mer. även fast det behövs, har fortfarande inte den blekaste aning om vad pronomen är för något.

Och har glömt att ladda telefonen med pengar och känner itne för att springa ner och göra det heller. Mamma kan ju någon gång komma ihåg att ringa tillbaka senare när man säger det men no-no w/e.
Och nu kom min film jag ville se My super ex-girlfriend. den påminner mig om något roligt

- Elin om jag hade orkat gå o ladda telefonen med money så hade jag ringt till dig om terrorism grejen, så att du vet

Inga kommentarer: