torsdag 9 oktober 2008

You’re beautiful but you don’t even try

Jag håller på att somna sittandes. Verkar ha fått fel i delen av hjärnan som bestämmer över sömnen, eftersom jag inte somnat innan 02 någon natt sedan jag flyttade tillbaka efter sommren. Det hela känns lite lustigt. Och sorgligt. Mitt huvud och mina ögon e trötta.

Första dagen på praktiken på några veckor. Michel eller hur man nu stavar hans namn kom förbi på eftermiddagen för att träna på gesällen, han e 1 år äldre än mattias o har inte tagit gesällen än. Så visst e de dags. Men han vann faktist SM när han gick i skolan. 2an eller 3an kommer ej ihåg vilken klass dockl, så grym kan jag lova att han e.
Sandra va oxå på besök, färgade o klippte bob a la posh.
Käka lunch me Hanna oxå, jävlar va händelser på en dag.

Nästa vecka e full för min del, eller det börjar redan i helgen då jag eventuellt ska med o kolla när massa frisörer tar gesällen. Känns väldigt skönt att få det gjort. Kommer lugna hjärtat lite, när man får se hur det går till o sånt menar jag. Måndag e de möte me frisörföretagarna inför sthlm hair open o hla beauty 08 mässan. Väldigt intressant eftersom jag står med i info bladet som assistent. Ho ho
Onsdag e de visning så då ska jag vara på st. botvid skolan tidigt på morgonen, typ 7 eller 8. Idag när anna sa att hon ville ha mi där så tidigt, då första visningen e kl 11.30, märkte hon att jag blev liiite nervös. Mattias har stora problem när vi missar hans lektioner.
anna: så säg till mattias att du ska vara borta den dagen
jag: ehm, aaa okej....
anna: eller vill du att jag ska säga det till honom?
jag: jo! han blir ju inte sur på dig he he
anna: men ring till mig imorgon när ni har rast så ger du bara honom telefonen så säger jag att jag behöver dig där
jag: tjoho, de låter bättre!

Ha ha egentligen inte, de bevisar bara vilken chicken jag e.

Nu ska jag försöka slockna brevid A.

Inga kommentarer: