lördag 4 oktober 2008

A little bit longer and I'll be fine

Kom nyss av någon anledning att tänka på en kväll i sommras, stackars kille.
Vi var på terassen o förfestade som vanligt och en väldigt kort kille, snarare man kom fram o började stöta på mig. nog för att jag e lång men killen var inte mer än 160cm.
Så sa han att om vi inte skulle ha något att dricka. Jag var på lyset o ba bjuder du så visst!

Så skriker jag till hela gänget om dom vill ha nått, alla sa självklart ja. Så jag skickar iväg dvärg snubben till baren med en beställning på 15 shots. Stackarn.
Han kom tillbaka och alla började svepa typ 2-3 var. Han fick ingen.

Sen börjaade han fråga vart vi skulle o sånt, gute såklart svarar vi och började ignorera honom. han ba ska vi slå samman och gå dit tillsammans? Han trodde att han hade fixat in sig med oss eftersom han hade lagt ut typ 1000:- på drinkar till oss. Vi baa hö hö aa visst och drog. Han ropade efter oss från terassen o vi vinkade bye bye.

Jag känner lite skuld över detta.

Inga kommentarer: