söndag 19 oktober 2008

Do the math, me minus you

i'm right your wrong

move on

Nystädad apartment, och ommöblerad! Nu känns det lite mer som ett faktist hem, där en person bor. Förut var det som ett riktigt tonårsrum, HA HA! Nu har jag matbordet (som jag aldrig har ätit vid), och soffan o sängen lite mer uppdelade. Härligt.

Jag har på senaste tiden blivit pikad över mina påsar och tygpåsar jag har i skolan. Så jag bestämde mig för att plocka fram min gamla mullberry bayswater, fattar inte varför jag itne gillar den. Tror de e färgen.. Iallafall så hittade jag min långa guldkedja i en ficka i väskan. Jag har undrat vart den varit. Så jag ska iaf använda väskan hela nästa vecka. Sen får vi se om jag fortsätter avnända den eller typ skänker bort den eller nått.

Jag e lite uttråkad idag. Kollar om o om igen på alla Seinfeld. Om o om o om o om igen.

Inga kommentarer: