söndag 19 oktober 2008

Even though he is the blonde, Im the one that feels so dumb

Jag e inne i en deppig period i mitt liv. Jag har hemlängtan, sån jääääva hemlängtan. Jag har varit på gotland i 3 dagar sedan skolan började igen för 2 månader sedan, o jag hinner aldrig åka hem. Om jag skulle åka hem under en helg hade det varit såhär
00:30 fredag: kommer till gotland
11:00 lördag: vaknar
15:00 söndag: tillbaka till stockholm
det blir alltså en dag på gotland. Jobbigt, faktist.

Eftersom jag e i mn depp-fas shoppa jag läkigt mycket, inte nödvändigtvis kläder, men mat. Fy fan vad pengar so går till mat. Jag har inte lagat mat mer än 5 ggr sen jag kom tillbaka efter sommarlovet. Så det går åt dryga 100-lappen varje dag till mat, de e 700 i veckan, och 700 gånger 4 veckor e 2800 i månaden. Jag måste skärpa mig på riktigt.

De e jobbigt att inte träffa ens mammi o pappa varje dag.

Inga kommentarer: