söndag 5 oktober 2008

BB Good

1. Vad heter du? Linn Karin Westergren Blomquist
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Wow, nått coolt
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Robyn, och pappa ville döpa mig efter sin bil, Rod. Imagine! Mobboffer
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Gotland/Stockholm
7. Bott utomlands? Neh
8. Flyttat antal gånger? 1½, antar jag
9. Vart skulle du vilja bo? NYC. Jag SKA flytta dit nästa år.
10. Vilken skolklass? Sista
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ångest

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 180cm
2. Hur mycket väger du? Visste jag skulle jag säga.
3. Hårfärg och frisyr? Långt typ ruffsigt mellanblond
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Inga ego frågor tack
6. Minst nöjd med? tänker BYT ÄMNE
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nej dom tappade jag bort efter nån vecka. Linser dock
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Hm, ja örpiercingar plus ett ställe til. 3 tatueringar, nacken, fingret, revbenen. Det där lät lite bad.

FAVORITER
1. Filmer? Oj herregud to many
2. Låtar? Riri, JoBros, 50, CB, typ allt.
3. Årstider? Höst såklart!
4. Mat/dryck? Pasta o fruktdrinkar
5. Djur? 2 cats, musslan o suddis
6. Färg? Svart. Alltid svart
7. Parfym? Stella McCartney
8. Tv-program? Seinfeld, GG, Entourage, typ alla
9. Ämne i skolan? Ha ha
10. Sysselsättning? Mångsysslare. Ha ha de där låter som att jag e arbetslös.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? en burberry trench
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar, uggs llr vita converse
3. Favoritfärg på kläder? Svaaaaaaaaaaaaart
4. Favoritmaterial på kläder? Silke
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ho ho, eh en snygg väska, typ
6. Favoritaffärer? H&M o Sooda
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Extremt olika
8. Favoritmärke? MJ
9. Vad har du för byxstorlek? 28
10. Vad har du för tröjstorlek? 38/40

BLANDAT
1. Vad heter din farfar? Karl George Blomquist. Ja jag kan hela hans namn
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? tändare o visakort b) Jobbväska just nu? Dude. Jag har ingen jobbväska. c) Handväska eller liknande just nu? Olika varje dag
3. Vad är du beroende av? Nestea
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? inget just nu?
6. Vad tror du på? Beliving is just the begining
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? någonstans mittimellan, ödet
8. Vad köpte du senast? godis o nestea
9. Har du nåt husdjur? Jao katter!
10. Var bor du? Gotland o stockholm

Inga kommentarer: