måndag 9 juni 2008

Watch out, you might just go under

Ja jag har tydligen väntat i onödan. Ingen Thierry Henry i frankrikes lag. Han sitter på bänken och surar. Bad lite till gud att han kommer in nu i andra halvlek. Snälla pretty please!

Några dagar kvar tills jag är fri. Hade mysdag i skolan och jag gick till rättskunskapen för att få mitt betyg bekräftat. Vilket gick alldeles utmärkt och jag går ut med VG i rättskunskap. Försökte få fram mitt frisörbetyg men utan framgång. Nu undrar jag mest över vad Mattias kommer ge mig, VG eller MVG. Det är frågan.

Ska börja packa oxå. Allt ska vara klart på fredag när pappa kommer o hämtar mig. Han kommer hit 11.30 medans jag är i skolan sen ska vi hämta grejer på salongen, dockor och stativ mm som jag får låna över sommaren.

Nej tillbaka till matchen, fortfarande ingen Titi. Va fan.

Inga kommentarer: