torsdag 19 juni 2008

She she she wanna like the rapper, hi hi

Livet som vuxen är inte alls roligt. Inte alls. Senaste veckan har jag o alex bott i min fasters lägenhet mitt innne i stan. Jag måste ta mer ansvar när jag bor typ 7 km hemifrån än när jag bor tvärs över ett jävla hav.
Idag hade vi masssa ärenden att utför på stan. Skulle till banken och fia nytt visa kort, mitt e helt trasigt, chippet har ploppat ut och sen sprack kortet på mitten igår. Men det var så omstänidigt. Vi har våran personliga bankman där som fixar sånt annars men idag var hon inte där, sa jag var tvungen att hämta mitt legg. Och usch va jobbigt allt var.

Alex jobbar till 22 ikväll så jag hänger at home.

Mitt hjärta krossades i förgår när frankrike blev utslagna ur EM. Jag vill bara gråta och krama min pojkvän, Thierry Henry. Han var så ledsen när han gick där på planen. Ribery skadade sig i 10e minuten och han vred sig av smärtor när han låg på båren. Då stog Henry där och höll händerna runt hans ansikte och pratade med hoonom. Jag älskar dig, Thierry.

Ikväll äre oxå min pojkvän C.Ronaldo på tvn. Han lirar kvartsfinal och han är nice. Det är han. Mmm.
Och sen är det Fabbe, min pojkvän som ska lira i kvarten mot italien om nån dag.
Och min pojkvän Zlatan var inte sig själv igår, inte Freddie heller. Fan va arg jag var. Alla tjaffsade md varandra i det svenska laget, jag kunde läsa på källströms läppar att han sa "käften på dig" till freddie. Ha ha idiot.
Och nu ber vi till gud att lagerbäsk får sparken så hårt upp i arslet som det är möjligt.
Och min pojkvän 50 Cent är fin, väldigt fin. Men elak, väldigt elak. Men oj så snygg han är.

Inga kommentarer: