torsdag 5 juni 2008

I aint used to what you like

Jag har varit så uppe i varv hela jävla veckan. EM. Såklart! Det är fotbolls-EM! Woho! Premiär på lördag. Jag har pysslat ihop det nödvändigaste; en resultat tavla, med alla grupper, match för match och alla lag.
Och EM-BIBELN som den så fint heter. Läste igenom hela skiten cover to cover igår. typ 200 sidor med fakta o intervjuer med alla lag! Riktigt bra, den kommer från aftonbladet och dom har samma slags guide varje mästerskap. Har kvar mina från EM-04 och VM-06. Det finns inte mycket kvar av dom kan jag lova. Dom bläddras i 100 gånger varje dag. Alla bläddrar som besatta i den stackars guiden under matcherna för att kolla upp "vem fan är nummer 14 och vad fan vill han??" KAOS!

Idag. Idag två dagar innan EM premiären ska jag först och främst tvinga pappa att åka till singan för att köpa deras nachos till lunch! MMMMM!
Verkar inte som att han har varit där idag. Han brukar som sagt åka in runt 9 o hem till 11, men han var hemma när jag vaknade vid 10. Hörde honom mecka nedanför mitt fönster. Hm. ELler hör honom fortfarande mecka utanför mitt fönster. Antagligen någon bil som ska fixas.

Sen vid tre ska jag möta mamma på stan.
Nu är jag fan så hungrig och måste gå ner och käka frulle.

Inga kommentarer: