onsdag 11 juni 2008

Ha ha ha

Ha ha ha herregud vad jag skrattat år den här grejen. När vi började 7an skulle alla i klassen göra en "boken om mig". Well I just found mine!
Jag beskriver min familj;

Pappa Peter 43 år, min plånbok, data och bilproffs.
Han är lite snål ibland, och han röker. Det tycker jag inte om. Han brukar skjusa mig till hästen och till kompisar.
Pappa gillar att retas, väldigt mycket! Men han betalade mina Fornarina jeans för 1049:-. Då var jag riktigt glad! Och jag brukar kalla honom för latmask o sånt, för han är rätt lat..

Mamma Karin 40 år, studerande sjuksköterska. Hon är min livräddare.
Hon kan ha kort stubin ibland. Mamma handlar kläder till mig, det är bra! Mamma och jag bråkar ibland, om att jag måste städa mitt rum o hjälpa till o sånt.
Jag fick mycket hjälp av henne när jag hade min häst.
Hon vill att allt ska vara perfekt rent och dammsugat hemma och det har jag och resten av familjen lite svårt för!

Lillebror Leo 8 år, går i 2an och är oftast för jävlig.
Han kan allt om alla fotbollsspelare och tycker inte om min idol Fredrik Ljungberg. Blä kan man säga om honom. Han bara retas och låter mig aldrig vara ifred.
And let me remind you att det här var nästan 6 år sen!

Inga kommentarer: