måndag 25 augusti 2008

Where re my keys? I cant find my phone

Jag har en sådan fantastisk plan framför mig. Det kommer bli AS coolt. Ha ha! Kan inte vänta.
Sitter här som en idiot. Jag fattar inte varför jag allid går tilbaka till samma saker hint personer. Jag känner mig som en idiot just nu. Men det känns bra innan jag börjar tänka.

Käkade lunch w/ my girliefriends idag, så nice att träffa träffa dom igen. Alltid så kul när man conectar med personer.
HA HA HAA! Like i didnt make enough friends this summer rrriiiiiight
I effing love my life. Nej det va drygt.

Sitter o tuggar på en alvedon förpackning. En oväntad smak, faktist. Vet inte om det smakar frukt eller what the hell is going on.

En kväll i slutet av sommaren. Endast dom suddiga bilderna går att publicera. resten skulle betraktas som porr. Tyvrr.



Ha ha ha skjut mig.

Inga kommentarer: