lördag 23 augusti 2008

I FEEL LIKE A MONSTER OOHO

Dagen går fort, vaknade kl 8 i morse, 4 timmars sömn 2 DAGAR I RAD, tack vare the mentalcase som bor på över lägenheten. Vem, jag menar VEM börjar snickra kl 8 på morgonen.
Och kvällen innan var polisen och bankade på hans dörr.
- CHRISTER DE E POLISEN, ÖPPNA VI VILL PRATA MED DIG
Helt seriöst! Dom höll på i 1½ timme, och han vägrade öppna så dom ringde efter låssmeden som kom o öppnade-
- HÄNDERNA ÖVER HUVUDET! HÄNDERNA ÖVER HUVUDET CHRISTER
Som i en film.
Jag ringde pappa som tyckte det här var väldigt intressant o roligt. Jag vart jätte nervös.

Iaf, jag har fått ordning på det mesta in my apartment. dammat o dammsugit och sånt shit.
Jag ber till gud att jag får sova länge imorgon.

NU! Cola light med mycke is på mc donalds norrmalmstorg. Sen ska jag såååve.

Inga kommentarer: