tisdag 26 augusti 2008

Imma need my space, baby pack your stuff

Började tänka på en kille, varje gång man träffar honom på fyllan säger han alltid "heeeeeej girliiiee"
De e lika kul everytime.

Såg precis Get Smart, med steve carell o anne hathaway. Så bra! steve carell e så fantastisk. Sjuuuuk rolig. & The Rock e me oxå, extremt good looking if i mey say so.

Vet inte riktigt mervad jag ska göra ikväll, klockan e bara 11. Vem kan somna så tidigt. Jag har lätt några timmar till innan mitt huvud hamnar på kudden.

Saknar sommare lite granna känner jag nu. Tack vare bilden på adam tensta. den kvällen va sjuk. ho ho ho

Kanske ska kolla igenom sofis mode som någon har köpt. Fattar inte varför sofi fahrman e på omslaget dock. Hm
Hade en töntig diskution idag på svenskan om modeller. Eller rättaresagt om lily donaldson i h&ms kampanj.
Någon sa att man kunde se hur rädd o osäker hon verkligen var i hennes ögon på bilderna. Ha ha ha
Jag blir så facinerad av hur vissa tänker. Istället för att se det hela som konst o fokusera på hur vacker hon verkligen är tjaffsar folk om vad dom tror. Visst hon knske e olyvcklig på riktigt men vad har det med reklamen att göra?
No fucking way att det skulle syna igenom på bilderna.
Hon e profisionell model. She knows what shes doing man.
Jesus

Inga kommentarer: