onsdag 3 oktober 2007

You Shoulda Thought About This Shit


10.000, det är vad jag (pappa&mamma) har spenderat på linser till mina ögon. How expensive can that shit be?! Det här insåg jag precis nu när jag skulle beställa linserna via nätet. 2000 kr i halvåret. GOD DAMN! Fan allt börjar bli dyrt. Farmor köpte brillor för 10.000 i sommras och pappa för samma summa i våras, this is crazy. Och bara för jag började tänka på det, så kom jag på att sist jag var hemma så skulle jag vänta medan han var hos tandläkaren. Han var där inne i högst 10min och det kostade 650 spänn. Dom borde straffas! Haha whatever.

Imorgon är det skola igen, gymnastik of course kl 09:00. GRRREAT.

23 November så åker jag till Puerto Rico. Vart det ligger har jag inte den blekaste aning men det låter soligt. Well it better be.

______________
It's on tonight
Your just my type
You're what i like

Inga kommentarer: