onsdag 3 oktober 2007

Don't Push Me



Varför började jag störtlipa när Izzie sa; And Im off probation by the way! VARFÖR? Jag gråter jämt åt den där jävla tv-serien. Men varför reagerade jag åt det? Sen grät jag hela vägen till slutet självklart. Även fast jag såg det där avsnittet förra vintern. Haha I need help.

Tydligen kostar det pengar att ha virusskydd på datorn också. Mitt gick tydligen ut idag säger skylten som dyker upp stup i kvarten. Och jag som tror att min pappa aldrig gör något för mig. Idag har jag fått pengar så att det räcker och blir över plus linser. så när jag sa att det gått ut blev han inte lycklig HAHAHA.
- Du har egna pengar!
Var mitt svar. Jag har kvar halva min sommarlön fortfarande, väl bevarad hos min faster. Och jag vill ha det där ett tag till haha, och det jag har nu vill jag inte lägga på virusskydd, i mean come on!
Men jag sätter allt jag äger på att han kommer bli så orolig över att min dator inte har virusskydd och det första han kommer göra imorgon är att åka och köpa haha. Han är en rolig filur. Han försöker uppfostra mig först sen mjuknar han. Vilket jag har lärt mig så det funkar inte så bra för honom längre.

Haha fast 2 ggr har han faktist varit alvarlig. 1 gång när jag var lite oärlig så tog han min Louis Vuitton och eldade upp den, den andra gången tog han tillbaka pengar jag fått till en ny mobil - För att jag hade tonat håret! I TOLD YOU HE'S A WACKJOB! Men jag fick en ny mobil senare.. Så det kanske inte hade räknats om det inte varit JULAFTON!

Inga kommentarer: