tisdag 2 oktober 2007

Coco

VS.
MJ stövlarna ska vara i svart, of course.. !
No here's the deal. Jag vet inte vilka jag vill ha. Vanligen hade jag väl köpt båda men MJ stövlarna ligger på 6 lax. Och, nej jag vet inte. Mina andra uggs älskar jag mer än allt men jag vill ha ett par svarta som ska vara mina officiella vinterskor i år. But who am i kidding. Jag har alltid fler än ett par. Onödigt inlägg. Kommer köpa båda i vilket fall som helst. WHAT EVER.

Tänk på att varje dag dör det 1000-tals barn i världen och istället för att göra ngt sitter du och läser det här. Shame on you. Och för MJ stövlarna kan dom säkert få mat i ett halvår. Men går jag till tex. skopunkten sitter det ungar och syr skorna för 10 öre i timmen. Ska jag gå barfota?Hur som helst förlorar jag. This is what I do. Talking about wierd stuff. MEN DET ÄR SANT! ;););)

Inga kommentarer: