tisdag 2 oktober 2007

Ive gotta leave but ill miss you

JAG HOPPAS ATT MIN MAMMA KOMMER TILL STHLM PÅ FREDAG! Det är 1 månad sen jag var hemma sist, och det börjar kännas jobbigt. Ska hem den 11 okt. men jag vill ha en annan slags helg än alla andra som varit nu ett tag. Jag tröttnat fort när det blit för intensivt. Ska se min kalender (som jag faktist kommer ihåg att skriva i då & då...!) Den är tjock med luchar, brunchar, middagar och partys som jag ska gå på, fast med underbara människor haha. Im getting 2 old HAHA nej men one weekend off would be nice. its great but I miss my mommy and daddy. I sure do.

Anyway. Idag pratade jag med Anna Lenkel on the phone. Jag saknar henne verkligen. Vissa lärare som knappt pratar svenska och segar så förbannat är riktigt tröttsamt. Så jag ska träffa henne nästa Tisdag. Hennes salong ligger knappt 1 km ifrån där jag bor parttime. Ska bli grymt kul och se hur det ser ut. Hon har en fin adress så man förväntar sig ju.. Haha, Naw I Love Her.

Nästa vecka är det Gwen Stefani också, har inte bestämt om jag ska gå.. Inte direkt hennes största fan men det är alltid roligt att gå och kolla Live musik.

And trust me, i kno its oooold news. men tog ännu en titt på vanessa hudgens nakenbilder idag och nej. Så pinsamt och med att det ansiktet är kroppen inte imponerande.. HAHA

Inga kommentarer: