torsdag 16 augusti 2007

I GET IT





Oboy vilket fuckat vädeer. solen skiner inte idag-.

igår var jag hos Mallan från sent på natten till ännu senare på natten. hängde mest i hennes säng och tittade på när hon packade. ´Hon o´ch Alexandra den store ska till sthlm och hälsa på Wilma in the big city. Jag är inte bara lite avis. men jag har annat tråkigare bestämmt som jag itne kan strunta i. men jag flyttar back om 6 dagar. det gillar vi. så alex och malliwooozo kommer och hälsar på hos mig every weekend. och jag ska komma hem till varje sävefest.

Anyway. var och åt med la familia på krusmyntan igår. Jag bestämde mig för att bjuda. det fick jag äta upp senare. pappa skulle ha den dyraste rätten som inte är billig, mamma och leo nöjde sig med dom mellan dyra. och jag snål som jag blev åt det billigaste. Hahaha nej då det är trevligtt att bjuda... IBLAND.

Efter maten skulle jag på massage på studio blå. massören var sen och jag blir rikitigt grinig när jag får vänta. men det var så skönt att jag forgot all about it!

Studio blå ligger 10m ifrån sooda så jag var tvungen att gå in. På skylt dockan innanför dörren hängde den finaste klänningen jag någonasin har sett, tyckte jag då. Den var dyrdyrdyrdyrdyrdyr men jag köpte den ändå. Ångrade mig senare så idag fick MALIN my love lämna tillbaka den för mig för att jag inte hinner idag.

Malin och Alexandra har även tatuerat sig. så nu är det bara jag kvar. jag vet var den ska sitta men fan inte vad det ska stå?!? Mallas sitter på vänstersida på ryggslutet och Alex sitter i nacken. They are faboulus! <3333

OCH IDAG HAR FINALLY MIN NYA DATOR KOMMIT. PAPPSEN VAR OCH HÄMTADE DEN I MORSE SÅ JAG HAR INTE FÅTT SE DEN ÄNNU. MEN DEN ÄR EN BEAUTY! HAHA

Inga kommentarer: