fredag 10 augusti 2007

Good Looking Out


Without them theres no me so I love them
Man they the reason I exist, the reason I insist


Heyhey det är fredag och jag är at home. första gången på ett tag.
Igår var det krusmynta som gällde. Snackade med malle over lunch. bestämmde oss för att ta una pizza på o´learys. visbys finest. Tänkte att jag skulle ta det lite lungt hemma emellan . visst, malle ringde och hon var på sooda i panik, då hade hon varit där i 2 timmar sen senast vi pratat. jag bah, fuck! så jag fick skynda mig in. det var precis stängningsdagsså vi gick oich åt. irriterande servitör som kom fram 4 ggr och frågade om allt var bra. samt var en annan servitör eller hovmästare som dom kallar sig, framme och frågade om det var bra. efter några ggr nickade vi bara utan att lyssna på vad dom sa. Make up your minds, liksom.
Vi gick tillbaka till Sooda, hängde där en timme ensamma när det var stängt. utan folk så att man kan få vara ifred liksom haha. plockade åt mig en hel hög, och bestämde mig för vad jag skulle ha. Sen åkte vi hem och i malins värld är det inte udda att gå 1 mil, hon fick med mig, vi gick dock bara 6 km (!)

Idag var jag på stan med mamma, handlade lite food på nya ica maxi,. imponerande för att vara gotland. Sen gick vi till Sooda.. där jag hade mina undanlagda grejer. bestämde mig för lite mer och ändrade mig, och tog 2 par skor till. Efter en sådan här dag är jag happiepappie.

Inga kommentarer: