torsdag 30 augusti 2007

GOOD LIFE



Ännu en skolvecka har nu nästan passerat. Minus 2 lediga dagar of course. Längtar lite efter att åka hem till gotland. Men vad ska man göra å saken. åka hem 2 helger i rad är too mutcch. Nästa helg är det insparken och det var helt OK förra året men då var Malle & Alex 1or. F>år väll hoppas på samma lycka. Har iof för mig att det slutade i slagsmål....? Och att jag ringde pappa typ kl halv 5 at jag ville åka hem, självklart kom han. Även fast jag kunde ha tagit en taxi. Han älskar mig nog ändå.

Har varit på köphmör hela veckan men har endast hittat ett par ÖRhängen på NK. Och ett par vinterstövlar från MJ.




T.I. in my heart. Och Väntar i denna sekund på att Kanye West - Graduation ska ladda klart så man kan få lyssna och se om den gar någon chans med CURTIS. Vilket jag starkt tvivlar på. Even though Stronger & Cant tell me nothing är WOW bra. im not gonna front. Men AYO Tecknology & I Get Money är way better. SORRRRRRRRRRY KANYE

Inga kommentarer: