tisdag 7 augusti 2007

CAN'T TELL ME NOTHING


Okey, på wiman språk är det filtmupp veckan på gotland. basiclly är det tusentals människor so komer hit och lever som medeltidsmänniskor. dom vandrar på gatan i lakan. man vill inte ens lämna huset- i dont like em.

Igår köpte jag en ny dator, eller pappa köpte en till mig. känns skönt att slippa den här, even though i love you. men jag behöver en snabbare och lättare. den nya vägde knappt 2 kilo. that we like. och har typ 10 ggr mer minne. och den är helt svart. that we like too. Nu behöver jag bara vänta i några dagar tills den kommer. :)))

I fredags var jag ute med krusmynta männiksorna. åt mat och alla utom jag fick dricka så det var lite sorgligt. men efter kom pappsen och hämtade mig och jag drog hem till Alexandra med Malin. Kvällen innan la jag upp malles hår i spolar och med hennes längd så blev det riktigt najs, så hon gick och köpte egna spolar samma dag. Vi satt hemma hos henne och snackade dom fick varsitt paket av mig och vi förstörde alex golv med en fet hästjävel som vägde minst 5 kilo. Malin höll på att ramla av stolen när jag skulle ge den till henne. THAT´S HOW HEAVY IT WAS.

och härom dagen när jag och malle var på auto sun blev jag klar först. jag gick ur mitt rum och då kom en blek fräknig tjej med rött hår fram och frågade om tior funkade, jag ba Ja du stoppar ner dom här. Okej sa hon och la i 100 spänn. det blir typ 25 min och det är helt nya supersolarium som är 60% effektivare violket betyder att man ska sola i typ 5 min om man är lite brun. Hon var blek som f*n. När malin kom ut berättade jag om henne och hon tyckte det var extremt spännande så vi satt kvar i en halvtimme och väntade på henne.HON KOM UT SOM EN KRÄFTA! hennes vader var illröda. vi skulle ha skrikit att det brann så hon kommit ut tidigare men det var ganska kul.

ska snart bege mig till krusmynta och göra någon nytta..

Inga kommentarer: