fredag 30 mars 2007

we can skip small talk and go right to the chase

Äntligen är veckan slut, skön dag på salongen. Kom in en stor kille som var aik:are han lät galen när han pratade om hur hans polare höll på innan matcherna. haha
-och det bara 6 dagar tills jag ska åka till gotland. har inte varit hemma sedan sportlovet. ska bli skönt som bara den. jag ska ligga i soffan hela veckan. och i pappas säng haha. och jag ska tvinga med mig leo upp på måndag o gå på allsvenskapremiären, good luck!

och jag fick en chock när min ipod startade idag efter ha varit död i 3 dagar. helt wacko haha jag har svårt att klara mig utan den alvarligt. jag kommer ihåg att jag o alex fick våra samtidigt och hon har haft samma hela tiden men jag har tappat bort o förstört och fått lämna tillbaka 5 stycken. efter dom 3 första fick jag börja köpa dom någon annanstans. haha det är inget skämt!

Inga kommentarer: