måndag 26 mars 2007

cause when he acts wrong is when you put it on

Känns som att jag pluggat mer under den här dagen är jag behövt gjort under hela 1an, men det kan inte stämma. Jag tror jag kan allt som har med geometri at göra förutom vinklar. av någon anledning känns det som att jag aldrig fått det förklarat för mig. får se om man kan få tag i någon som kan imorgon-
imorgon jah, har vi frisör ända till 17:00. känns som att det borde vara förbjudet att hålla oss kvar så länge med tydligen inte.
Missade också att vi skulle ha varit i skolan i fredags o ha frisör, så jag var på praktiken som vanligt till elin p frågade mig imorse vad vi gjorde i fredags. Uäh pinsamt. Så blev Nancy sur på mig när jag berättade att jag missuppfattat allt. så jag får skolk men jag ringde till pappa och sa det så dom kan inte bli surpuppiga om annette skickar mail och säger att jag inte var där. Jag tror att det är för att jag är för mycket med personerna i a klassen så jag är inne i deras schema.

Inga kommentarer: