måndag 26 mars 2007

Step in the club now and wardobe intact now

Solen skiner och det är grymt varmt, så snart kan man få dra på sig ballerina skorna. Skön dag som vanligt, 2 lektioner o gympan var inställd. JD var på äventyr någon annanstans än i gympasalen. jag älskar att han är från manhattan, om man kunde få bo där? och varför skulle man flytta till sthlm? &&& Elin vart var du idag? Vi chansade på att du var hemma fö att din mamma fyller år,- ointressant.

Och hey, Julia hade tydligen suttit o fingrat i sitt hår och inte fått ut en lock så hade hon slickat sig i handen och dragit den genom håret. det var det som det super roliga hanna ringde om haha. jesus julia!

Ska återgå till tidningen vi ska göra på svenskan. Jag har hand om kändisbilder vilket passar mig perfekt. får se hur jag ska göra om jag ska göra om bilderna ifrån bara mars eller jan-mars typ första kvartalet alltså. vi får välla se vad som blir bäst.

Smack that all on the floor
Smack that give me some more
Smack that 'till you get sore
Smack that oh-oooh!
haha go Jay

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG, hahaha. och det värsta är ju att vi vet inte vart jag hade haft min händer som jag sklickade på.;)