söndag 7 december 2008

Min vän, robert pattinson

There is this guy, Robert Pattinson. Han spelar Edward Cullins i Twilight. Vampyr filmen you know.. Jag såg denna film första gången förra veckan, och enda sedan jg l ögonen på honom i filmen har jag varit förälskad i denna snubbe, så satans otroligt underbar. Och fan snygg så in i helvete.
Iallafall, sedan ja såg den första gången har jag sett den 7 gångr. Och jaghar pratat om den härkillen konstant. Och elin o angelica som har fått ståå ut med mitt eviga tjat om denna man i mer än en vecka tyckte jajajjajaja visst. Inte alls roade över min obsession.
Tills igår



Jag drog med mig dom till heron för att se den7 gången på bio. Dom ba nananana vi borde se nått annat och fa om den e dålig blablabal. 20 minuter in i fimen sitter dom på varsin sida om mig med hakorna i golvet. SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖT hihihihih Fan va heeeeeet, jag eeeee förälskad, kan inte våra pojkvänner vara vampyrer.!!

Kom o ta mig sägr jag bara

Inga kommentarer: