fredag 26 september 2008

I just like that youre mine



Helvete vad vi skrattat, har kollat alla seinfeld bloppers på youtube i 1 timme. Sinnessjukt vilket gäng. I en scen filmar dom e dröm elaine har. Hon har alla 3 grabbar jerry kramer o george i sängen. och kramer ligger under täcket och ska titta fram när elaine säger nått i stilen i dont like this. ha ha men han säger you will, its like a rugby team fucking!
Herregud vore jag 20 år äldre hade jag fixat nått slgs jobb där på inspelningen. Städa eller vad o helst.

Ingen skola imorgon iallafall, mattias e i turkey med vanessa o anna + 100 andra frisörer på kurs. kul för dem, inte för mig... Ho ho ho

anyway, idag på orienteringen vare kaos. Vi gick vilse, på riktigt. någons smarta ide att ta en "genväg" genom skogen. Aaa men den genvägen gjorde att vi irrade omkring i 1½ timme. Helt lost. Tur att vi var 8 pers annars hade jag fått panik. Vi var tvungna att ringa till lärare och fråga folk vi inte kände. Vi träffade inga elever på hela tiden v vart borta. Helt sanslöst. O med enki skrikande SVAMPOR hela vägen. óch han försökte för 10e gången köpa min iphone. hela vägen. Vi kom tillbaka till starten efter många om o men helt utmattade och sura, svärde åt lärare och stack därifrån.

Och jag har haft näsblod 3 gånger idag. WHAT!

Nu ska jag se lite alla älskar raymond, that sweet sweet beach chair. Hillarious! Och krypa ner vid zzzzzzzzzzzzz.

Inga kommentarer: